Tuesday, October 7, 2008

Kau kutinggalkan sejak 17 tahun lalu...

Entry ni bukan bercerita tentang kekasih lama or somebody yang istimewa dalam hidup KM. Tetapi KM bercerita tentang jam tangan. Ada orang pantang tidak memakai jam. Ada orang tak minat memakai jam. Ada orang suka bertukar jam di tangan. Ada orang minat mengumpul jam tangan. Ada yg suka jam mahal, ada yg suka jam biasa-biasa ja.

KM kategori yang tak minat memakai jam di tangan. Kali terakhir KM memakai & memiliki jam ketika KM di tingkatan 3. Pastu tu sampai sekarang KM langsung tak minat memiliki or memakai sebarang. Jika Mem bercadang nak beli jam, cepat2 KM tolak.

Kata orang, lelaki kalau memakai jam tampak lebih segak & lengkap, betul ke? Mungkin lain manusia, lain selera & keinginannya. Anda bagaimana?

* Walaupun tak pakai jam di tangan tp KM tak penah lambat kerana KM rujuk jam di h/p. Harap maklum hehehe...

17 comments:

suw said...

ni mesti bile org tanye nape lambat..km ckp takde jam sbbtu lambat kih kih kih :P

Kebencian_Maharaja said...

Suw- KM lupa nak maklum awal2 td. So, sekrng dah faham ekkk hehehehe...KM jarang terlewat kecuali hal2 tak dpt dielakkan....

ita.itu said...

eleh..ni sure kedekut x nak beli jam nih......dah la km..konon..haha

KM said...

Aku bukan kedekut Ta. Masalahnya bukan aku tangkai jering sgt sampai taknak beli jam tp aku tak selesala pakai jam...ko sesuka je tuduh aku hj bakhkil tp aku sabo Ta hehehe

cHeRyNa PiReS said...

sha pon suke org yg pakai jam tangan...tp sha pemalas pakai jam tgn..sampaikan org kena hadiahkan jam tangan...suke tgk jam henpon je:D

BurungBelatuk said...

Salam singgah n salam perkenalan...camat raye.....

dakgilachoc a.k.a nani said...

KM, aku tau pesal ko suka tgk jam henpon je..sebab ko buta jam kan. tgk jam hp sng, digital jerk.. kahkahkah...

ita.itu said...

nani..kah.kah.kah..ye x ye gak ek..dia tak tau ngk jam kan nani..haha

mebby said...

hishhh..lau x pakai jam tangan rasa cam janggal jew..ag satu kan besa org pki jam tgn mana erkk..saya prefer tgn kanan..coz lau tgn kiri rasa cam berat jew..x beshhh

Kebencian_Maharaja said...

Cheryna- kita serupa hehehe....Kita kan Merseysider's

burung belatuk- icon animasi kegemaran KM masa bebudak hehehe...salam aidilfitri

Nani- buka jam takpe, jangan buta hati.....hehehe

Ita- org yg tahu tp mengutuk org yg tak tahu, lebih buruk kelakuannya hehehe....

Mebby- Pakai mana2 tangan pun takpe...jgn pakai kt kaki je hehehe

Ungku Nor said...

pada akak la kan..
lelaki yang pakai jam Rolex yang rega puluh2 ribu sekali pun tapi kalo dia PENIPU..ehehehe, takde makne..

bior dia tak pakai jam tangan, yang penting hatinya jujur.
hehehe

Kebencian_Maharaja said...

kak Nor- KM tersenyum jo bila baca tulisan akak (bukan perasan yo). KM sokong tulisan tu sbb perhiasan di badan jo tak mampu mencerminkan ketulusan hati seseorg....

shafarina said...

rasa kosong kalau tak pakai jam :)

LaLa@iLa said...

suke pakai jam.. tapi tak suke tuko2 jam.. slagi tak lingkup selagi tu pakai...
muahahahha!!

KM said...

shafarina- mungkin sbb dah biasa...

ilaa- Pa kata ko pakai jam dinding kat tengkuk hehehe...

Redbloodsnow said...

citttt!!! wat suspen jek tajuk n3 tuh
ingatkan kkasih lame yg dtggalkan selame 17 taun kembali menjelma tadiks..hehehe :P

Zie pown dh lame gilos x pakai jam tgn
reasonnyer...tgn zie kedink...klo pakai jam...makin ketara kekedingannya..huahuahua

Kebencian_Maharaja said...

Zie- hehehe...KM no comment...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin