Wednesday, October 29, 2008

Panjang Umor.......

Memohon maaflah akan KM kerana tidak dapat bersiaran beberapa hari ini. Bukanlah kerana terlalu gembira ngan Deepavali, atau ke Tanah Suci mengerjakan umrah atau telah meningggal akan dunia ini. Sebenarnya KM tidak bersiaran kerana diuji Allah dengan ketidaksihatan tubuh badan.

Sesungguhnya yang bernama makhluk Allah yang bersifat baharu ini selalunya beginilah sunnahnya. Diuji ngan nikmat kesihatan, diuji ngan kesakitan, diuji ngan kematian, diuji ngan kesenangan & seribu satu macam ujian yg lain untuk melihat tahap keimanan & kesabaran kita.

Insyaallah bila2 masa saja dr sekarang & sebaik KM boleh melompat lebih tinggi (kata Sheila on-7), KM akan mengupdate N3 terkini untuk tatapan anda semua yg setia ngan Calculatorbuta. Komen2 anda juga akan KM jawab.....

* KM berdoa kita semua panjang umo & banyak amal kebaikan........

12 comments:

ita.itu said...

oh sakit rupanye..sakit apa km..tp x bisu kan km..hehe...ke penakut mkn ubat ko ni

dakgilachoc a.k.a nani said...

=P Moga cepat sembuh ye KM

cHeRyNa PiReS said...

get well soon okeh! jage diri baik2...makan ubat:D

Ungku Nor said...

sama laa..hehehe

azreenfaisal said...

alhamdullillah...smga cepat sembuh, supaya ita bleh kene2 kan km lagi lps ni...hehehe...jgn mrh ye km...

Kak Piah said...

owhoo.. sama la kita..
musim doktor kaya skarang nih...

KM said...

Ita- amboi ko...aku sakit otak hehehe sure ko suka kan...kalau bisu pun aku leh pakai tangan/jari utk kutuk ko..bleh?

Nani- trima kasih ye nani...ingatkan ko dah lupa kat aku...huhuhuhu...

Cheryna-KM demam kena balun ngan penyokong The Blues mlm diorang kena taruh ngan The REd's hehehe (lawak je)...ko bagitau LANKAPO suruh dia telan ayat kutukan dia kt kita aritu hehehehe....

Ungku Nor- Kak Nor pun tak sihat jugak ke?

Azreenfaizal- KM demam ni teringin nak makan beriani daging kanggaroo..bleh hantar ke dr Australia? hehehehe....

Kak Piah- KM tak pakai doctor, KM pakai tok bomoh hehehe....moga ko sekeluarha pun cpt sihat....

mebby said...

adusss memang musim sakit ler skrg ni...tk cre KM..get well soon..

.::WaNiE::. said...

KM kene daulat kak ita nih kot..kekekkee

get well soon km [chewah speaking london skejap]

KM said...

mebby- Thanks mebby. u too hehehe..

wanie- daulat? dia ada daulat ke? Dia kerabat diraja Jawa ekkk? hehehe..

::CeK LaLa:: said...

owhh.. pakcik ila ni tak sehat ghuper nyerr...
igtkan gumbira sambut deepavali sampai tak igt nak BUZZ! ila...
hek hek hek!

semoga pakcik cepat sembuh yerr....

masviona said...

agaknye mmg musim demam lah skrang nih...saya pun tgh demam nih...ohok..ohoks.

tp tak perla demam kan leh menghapuskan dosa2 kecik

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin